شنبه, 22 اسفند 1394 ساعت 16:10

بخاری شعله نما - 431G

  تومان
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

 

بخاری شعله نما - 431 (ابسال)

این بخاری ها که قابل استفاده با گاز طبیعی می باشند ، با صرفه و مطمئن بوده و می تواند در کمال راحتی در داخل منزل ، دفتر کار و هر محل مشابهی با ایمنی کانل مورد استفاده قرار گیرد .
لازم به ذکر است این شرکت تولید کننده اولین نسل از بخاری های بدون نیاز به دودکش در ایران می باشد و هم اکنون این بخاری ها تحت حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت تولید می شود .
بخاری های بدون دودکش این شرکت با بهره گیری ازآخرین دستاوردهای تکنولوژی سوخت و بهینه سازی انرژی در دنیا ساخته شده اند و با جلوگیری از اتلاف انرژی و برخورداری از بازده حرارتی بالا سبب صرفه جویی در هزینه های شما نیز می با شند .

(ODS ) چیست ؟

گاز کربنیک نتیجه سوخت کامل است (اما درصد این گاز باید قابل کنترل باشد ) سیستم کنترل اکسیژن نسبت به درصد اکسیژن محیط حساس بوده و  چنانچه درصد اکسیژن کاهش یابد (یا به عبارتی گاز کربنیک زیاد شود ) بخاری خاموش می شود و تا تهویه کامل محیط ، بخاری را نمی توان روشن نمود .

ویژگیها :

تحت لیسانس Sicar ایتالیا
بدون نیاز به دودکش
مجهز به جرقه زن
قابل نصب روی دیوار و بر روی زمین همراه با پایه مخصوص موجود در بسته بندی و مجهز به گاورنرجهت ثابت کردن نوسانات گاز ورودی .
مشعل این بخاری دارای احتراق کامل است و میزان گازهای مضر حاصل از احتراق (منواکسید کربن ) به مقدار خیلی کم می باشد .
این بخاری بدلیل حجم و وزن کم براحتی بر روی دیوار قابل نصب بوده و فضای کمی را اشغال می نماید و با توجه به طراحی و تنوع رنگ برای هر نوع دکوراسیون مناسب می باشد.
بدنه این بخاری دارای پوشش رنگ پودری کوره ای می باشد که به روش الکترواستاتیک و تمام اتوماتیک اجرا می شود .
دارای رنگهای متنوع : سرمه ای ، طوسی
با حمایت سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور 

            ​     

 

 



 

خواندن 5190 دفعه آخرین ویرایش در یکشنبه, 15 مهر 1397 ساعت 13:09